Jurnal de dieta – 5 trucuri cum sa nu te ingrasi in concediu (capitolul 3)

jurnal de dieta

Am revenit din vacanta de cateva zile. Si am avut o surpriza placuta la revederea cu cantarul. Am reusit sa nu ma ingras in concediu!

Nu am fost niciodata la all inclusive si nici nu voi merge. Mancare multa, oricand, oriunde… nu este pentru mine, cel mai pofticios om din univers. In fiecare concediu reusesc sa ma intorc cu 2-3 kilograme care ma urmaresc apoi cateva zile/saptamani. Si acum m-am temut de asta. Din acest motiv m-am grabit sa accept provocarea Flaviei: septembrie fara zahar. Dulciurile sunt slabiciunea mea si stim cam cat de repede se depun kilogramele cand faci abuz…

Revenind, cum am reusit sa nu ma ingras in acest concediu?

1. Drumul poate fi o provocare asa ca nu pleca fara niciun plan. Daca esti pregatit de acasa, nu risti sa fii luat prin surprindere si sa faci niste alegeri nepotrivite. Noi am plecat la drum cu pachetel consistent. Cateva sandvisuri, fructe, nuci, apa.
  2. Alege de fiecare data un singur fel de mancare! De exemplu, eu la pranz imi comandam in fiecare zi ciorba. Micul dejun era mereu consistent si ora pranzului nu ma prindea niciodata infometata. Si seara gratar cu salata, sau peste cu legume de cele mai multe ori.
  3. Daca vrei sa iti faci o nebunie, imparte portia! Mie imi plac foarte mult pastele carbonara. Si Mariei. Asa ca atunci cand mergem undeva si as manca ceva bun…impart cu ea o portie. Oricum, peste tot portiile sunt imense. Intotdeaua ma satur cu jumatate, iar Maria are nevoie de ajutor la jumatatea ei…
  4. Fara desert! Stiu, stiu…papanasi, clatite, inghetata 🙁 toate arata bine si te tenteaza. Dar daca nu te poti abtine, ia o gustare dulce. O inghetata pe plaja, de exemplu. Eu am sarit peste, nu am gasit inghetata fara zahar! 🙂
  5. Miscare, miscare, miscare! Indiferent ce destinatie alegi, fa cat mai multa miscare: drumetii la munte sau plimbari pe faleza, inot, goana prin magazine dupa cumparaturi. Initial am fost dezamagita de distanta pe care o aveam de parcurs pana pe plaja, dar foarte rapid am vazut si avantajele. Am facut multa miscare in felul acesta. De cateva ori pe zi.

Voi ce trucuri mai aveti sa va intoarceti suple din concediu?

Despre dieta am scris aici:

Jurnal de dieta – prolog

Capitolul 1 – 3 pasi pentru succes

Capitolul 2 – 7 reguli de aur

Daca ti-a placut articolul si vrei sa fii notificat cand postez altele noi, aboneaza-te la newsletter sau da-mi like pe pagina de Facebook Eco de Mic.

(Visited 33 times, 1 visits today)

One thought on “Jurnal de dieta – 5 trucuri cum sa nu te ingrasi in concediu (capitolul 3)”

1. Si la all inclusive e ok daca ai 2 copii cu tine: unul care vrea toata ziua pe tobogane si altul care alearga pe plaja printre sezlonguri.
    Dar da, sunt multe tentatii.